m

m
m

2014. július 14., hétfő

Az utolsó bejegyzés

Bizonyára sokan hallottatok már róla, hogy a Kispesti Evangélikus Egyházközség lelkipásztorának választott. 
Megtisztelő a hívás, örömmel, lelkesedéssel, és Isten előtti alázattal készülök az új szolgálatomra.

Iskolalelkészként hivatalosan 2014. augusztus 31 -ig szolgálok a Sztehlo Gábor Evangélikus Óvoda, Általános Iskola és Gimnáziumban, utána átadom a stafétabotot utódomnak B. Pintér Márta lelkésznőnek. (Nem lesz teljes búcsúm, néhány területen még ezután is jelen leszek az iskola életében.)

Nyugodt szívvel megyek el, mert biztos vagyok benne, hogy Márta élő hittel, szeretettel, lelkipásztori bölcsességgel és komoly lelkigondozói tapasztalattal fogja folytatni a megkezdett munkát. (Ebben Mártának nagy segítségére lesz Győri Dávid iskolalelkész - társam, aki eddig is sokat tett az intézmény lelki életének gazdagításáért.)

Augusztus hónapban Mártával és Dáviddal együtt fogjuk végezni az aktuális feladatokat, így együtt tervezzük majd a következő tanév lelki eseményeit, vizsgáztatjuk az új diákokat, szolgálunk a pedagógus tanévkezdő csendesnapon Pesterzsébeten és szervezzük / vezetjük az aszódi Reménység táborunkat, amelyre több, mint 90 leendő kilencedikes diák jelezte a részvételét. (Közben augusztusban én is megkezdem az ismerkedést a kispesti gyülekezettel, ahol már eddig is sok pozitív dolgot láthattam és élhettem át.)

Győri Gábornak, az iskola minden munkatársának majd augusztus 25 -én a PEDAGÓGUS ÉS MUNKATÁRSI CSENDESNAPON szeretném megköszönni az eddigi szeretetüket és támogatásukat.

Ezzel ezt a blogot befejeztem, de hamarosan indul egy új: azt már kispesti evangélikus lelkészként fogom vezetni. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése